2015. február 5., csütörtök

Csirke májkrém




A recept az egyik kedvenc blogomról, a Dolce Vita blogról származik. Néha, ha tehetem, leülök egy teával és gasztro blogokat nézegetek. Inspirációnak az esti vacsorához, így bukkantam rá erre a remek ételre, vagy csak úgy, mert jól esik nézegetni, olvasgatni finom ételekről. Vrábel Kriszta blogját azért szeretem különösen, mert amellett, hogy nagyon jók a receptek és viszonylag könnyen elkészíthetőek, gyönyörűen vannak fényképezve az ételek. Pont úgy vannak tálalva, dekorálva, ahogy a nagykönyvben meg van írva...
Májkrémet készíteni házilag - nos valóban gyerekjáték. Semmiség és nagyon-nagyon hálás feladat, a család szemében óriásit nőttem háziasszonyként, pedig köztünk szólva ennél könnyebben finom ételt eléjük tenni, nehezen lehetséges. Hogy ne legyen nagyon lelkifurdalásom a meg nem érdemelt dicséretektől, a májkrémhez készítettem a briós recept alapján kis zsemléket. Annyival könnyebb a csigába feltekert brióshoz képest, hogy miután megkelt a tészta, egyszerűen kis ököl méretű golyókat formáztam és azt hagytam letakarva 20 percig kelni. Ezután betoltam a sütőbe és 8 perc alatt 180 fokon megsütöttem őket. Így azért már egészen úgy éreztem, hogy tényleg "megdolgoztam" a vacsoránkért. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése